İçeriğe geç

Trendyoldan Alınan Ürünlerin Garantisi Var Mı

Trendyoldan alınan bir ürün nasıl garantiye gönderilir?

Cihaz başarısız olursa, TRENDYOL SIGORTA Müşteri Hizmetleri No. 0850 955 14 14 numaralı telefonu aramanız gerekir. Müşteri temsilcimizin oluşturduğu hasar tarih numarası ve yük kodu ile en yakın MNG Kargo’yu gönderin.

Trendyol garantisi nedir?

Discover Trendyol Sigorta Ürünleri, +1, +2 veya +3 yıl satın aldığınız elektronik cihazın garanti süresini uzatın. Elektronik cihazı garanti dışındaki birçok riskten korur. Elektronik cihazı ekran kırığına karşı garanti eder.

Trendyol iade garantisi var mı?

Geri dönüş süresi, ürünün elinize ulaşmasından 15 gün sonra. Ürünlerinizi ücretsiz olarak iade etmek için “Trendyol Return” adımlarını izlemeli ve bir geri ödeme kodu almalısınız. İade ettiğiniz ürünün hasar görmesi, kullanılmaması ve kullanım hataları nedeniyle hasar görmemesi gerekmez.

Trendyol fatura garanti belgesi yerine geçer mi?

Şimdi ürünler için faturalandırma garantisi sertifikası alınacaktır. Fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 yıl …

İnternetten aldığım ürünün garantisini nasıl öğrenebilirim?

Tüketici, ürünün herhangi bir zamanda garantili olup olmadığını kontrol edebilir. EV -State şifreleri, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’ndan sertifikanın garantisini de yerine getirebilir.

Trendyol’da GarantiPay var mı?

Trendyol’de Garrucy’de ödeme seçeneği yok ve mobil ödeme olmadığı için alışveriş bonusla yapılamaz.

Trendyol resmi distribütör garantili ne demek?

Türkiye veya bayi, şirketin Türkiye’de ürünü resmi olarak sattığı ve resmi olarak desteklediğini garanti eder.

Bir ürün garantiye nasıl gönderilir?

Kusurlu ürününüzün fatura veya garanti sertifikası ile; Garanti sertifikasından veya kullanım kılavuzundan bulabileceğiniz bir sonraki yetkili hizmeti arayarak, garanti alanının bir parçası olarak onarım veya değişiklik yapabilirsiniz.

Garantisi olan ürün nasıl iade edilir?

Tüketici utanç için başvurabilir. Tüketici, olasılıklarda yeni bir modelle değişim isteyebilir. Satıcı ürünü yeni bir ürünle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Trendyol hangi durumlarda iade kabul edilmez?

Tüm aksesuarlar ve orijinal kutu ile bir fatura ile iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri iade etmeniz gerekir. Tek kullanımlık ürünlerle hızlı bir şekilde kötüleşen veya son kullanma tarihini benimsemesi muhtemel ürünlerin geri ödenmesi kabul edilmez.

2 yıl garanti ne demek?

Garanti Sertifikası, üretici üreticilerinin veya ithalatçıların değiştirilmesinin yeni bir kişi tarafından ücretsiz olarak ve satıcı ve tüketicinin yükümlülüklerini yerine getirme, onarım, geri ödenmesi veya fiyat azaltma işlemlerini taahhüt ettiğini gösteren bir belgedir. Garantinin garantisi, malların teslimat tarihinden ve en az 2 yıldan başlar.

Ambalajı açılmış ürün iade edilir mi?

CD, DVD, kartuş ve ambalajlı sarf malzemeleri. İade/değişim prosedürleri yalnızca ürünlerin yasasında belirtilen davalar üzerinde yapılabilir. Kurulum ve aktif ürünlerde yasada (televizyon, beyaz ürünler, yazılım ürünleri, vb.) Durumlar hariç, retites/değişim prosedürleri gerçekleştirilemez.

Garanti belgesi olmadan işlem yapılır mı?

Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden yararlanmak için, onaylanmış garanti sertifikası veya faturalar için satış tarihi ve bayi damgası gereklidir.

Sadece fatura ile garanti olur mu?

Garanti sertifikası yazılı olarak veya sabit bir veri depolama ile uygulanabilir. Mülk için verilen faturalar garanti sertifikasının yerini alıyor mu? Mülk için verilen faturalar ve makbuzlar gibi belgeler Garanti Sertifikasının yerini almaz.

Garanti belgesine gerek var mı?

Tüketici soruyorsa, yazılı olarak kağıt üzerine yazılmalıdır. Satılan mallarla ilgili olarak verilen faturalar garanti sertifikasının yerini almaz.

Bir ürün garantiye nasıl gönderilir?

Kusurlu ürününüzün fatura veya garanti sertifikası ile; Garanti sertifikasından veya kullanım kılavuzundan bulabileceğiniz bir sonraki yetkili hizmeti arayarak, garanti alanının bir parçası olarak onarım veya değişim yapabilirsiniz.

Garantiye gönderilen ürünün kargo parasını kim öder?

Tüketici, Kanun’un 11. yasanın oy haklarını onarma hakkını onarma hakkını seçerse, satıcı; İşgücü maliyetleri, malları başka bir isim bağlamında ücret almadan onarmak veya malları farklı bir isim altında onarmakla yükümlüdür.

Trendyol onarım paketi nedir?

Elektronik cihazlar için yasal garanti, akışkan temasına veya hırsızlığa dayalı olarak kullanıcının kırılması gibi durumları içermez. Kapsamlı onarım paketi sizi bu durumlara karşı garanti eder ve cihazınızı onarmanıza veya değiştirmenizi sağlar.

İnternetten alınan ürünün garantisi ne zaman başlar?

Garanti süresi boyunca, maksimum onarım süresi, mülkün yetkili benzin istasyonuna veya satıcıya arızasının bildirilmesi sırasında, teslimat tarihinden malların yetkili benzin istasyonuna başlar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort ankara escort bayan
Sitemap
google